Mnoho začínajících webů se potýká s malou návštěvností, to není nic neobvyklého. Jenže je vůbec možné touto skutečnost nějak změnit? Jaké prostředky k tomu použít? A jak na reklamní marketing, kdy finanční možnosti jsou omezené? Otázek jistě máte nespočet, pojďme si společně alespoň na některé z nich odpovědět.
Počátky podnikání mohou být v mnohých ohledech velmi náročné. O tom hovoří i skutečnost, že každá druhá firma se nedožije ani prvního roku života. Důležitý je primárně příliv nových zákazníků, ty generují potřebný zisk a umožňují firmě růst. Jenže pokud o vás nemají zákazníci povědomí, jen těžko je budete hledat. Ovšem žijeme v 21. století, které s sebou přináší i jisté výhody, kterých stojí za to využít. Ano řeč je primárně o sociálních sítích, které dnes nabízí poměrně jednoduchý způsob, jak o sobě dát vědět. I když už je v současnosti řada funkcí na sociálních sítích zpoplatněna, stále nabízí příležitost mnoha firmám zviditelnit se.
Televizní reklamy již v současnosti nabízí poměrně předražený a neefektivní způsob propagace, který nedokáže zacílit na požadovanou skupinu zákazníků či klientů. Mnoho firem tak reklamní obsah směřuje raději a sociální sítě. Brouzdání na nich je naším každodenním chlebem, při cestě do zaměstnání, školy nebo ve volných chvílích. Povětšinou všichni z nás sledují obrazovku svého mobilního telefonu.
Ppc reklama pro začínající firmy
Reklamy představují finančně velmi náročný způsob propagace. Ne vždy tomu ale tak musí být. Ptáte se, co je to ppc kampaň? Jedná se o chytrý způsob reklamy, kdy inzerent neplatí za samotné umístění reklamy na webový portál, ale až za jednotlivé prokliky na daný odkaz. Inzerent si tak může poměrně snadno určit cenu reklamy.
Ppc reklama – ads a sklik
Mezi nejznámější systémy patří v současnosti Google ads, v České republice je to pak Sklik od Seznamu.